۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85094167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت از هزار و ۶۱۹ طرح اشتغالزایی در خراسان‌شمالی حمایت کرد

بجنورد- ایرنا- مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی گفت: این نهاد پارسال با پرداخت ۱۵۳ میلیارد تومان تسهیلات از یکهزار و ۶۱۹ طرح اشتغالزایی استان حمایت کرد.

جواد عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات در ۱۲۱ روستای خراسان شمالی در راستای اشتغالزایی مناطق کمتر برخوردار پرداخت شده است.

وی افزود: اینک نیز یکهزار و ۲۱۶ طرح اشتغالزایی دیگر در روستاهای خراسان شمالی شناسایی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی عنوان کرد: تسهیلات اشتغالزایی در زمینه های مختلف از جمله پرورش قارچ، گل های زینتی، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، بوقلمون، صنایع دستی و تولید قالی و قالیچه پرداخت شد.

وی یادآور شد: این تسهیلات به افراد توانمند روستایی که میزان آن بستگی به نوع اشتغال دارد با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله اعطا می شود.

عبدی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت هم اکنون تمامی شهرستان های استان را برای پرداخت تسهیلات مشاغل خرد روستایی پوشش می دهد.

بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎیت ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

استان خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha