۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85094015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر: اثرگذاری کشتی مازندران در کشور بی‌نظیر است

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85094015
دبیر: اثرگذاری کشتی مازندران در کشور بی‌نظیر است

ساری- ایرنا- رییس فدراسیون کشتی ایران با بیان این که، کشتی مازندران در کشور بسیار اثر گذاراست، گفت: این رشته ورزشی برای توسعه به فکر، ایده، انگیزه و آدم جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا دبیر روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات کشتی استان مازندران ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: انصافا کار کردن در ورزش مازندران سخت است، اما آقای عالیشان به درستی در ورزش کشتی کمک کار هستند.

وی با اشاره به این که کشتی مازندران همواره باید در کشور الگو شود، بیان داشت : کمک به کشتی مازندران از سوی همه باید جدی باشد.

دبیر تصریح کرد: من برای دنیا حرف نمی زنم و گرنه این همه دشمن نداشتم، چراکه پشت سر من حرف های زیادی می زنند.

وی با تاکید بر این که وابسته به جایی نیستم، گفت: از امید شایگان به عنوان سرپرست هیات کشتی تشکر می کنم، من به زور ایشان را نگه داشتم.

رییس فدراسیون کشتی با بیان این که کسی که آورده نداشته باشد، نیاز به حضور نیست، ادامه داد: کشتی برای توسعه به فکر، ایده، انگیزه و آدم جدید نیاز دارد، آورده فقط پول نیست، روزی افراد یعنی لیاقت کمک به مردم را داشته باشید.

دبیر اظهار داشت : کشتی مازندران به کسی که آورده داشته باشد، نیاز دارد.

وی گفت: همه باید به کشتی مازندران که اثر گذار در کشور است، جوابگو باشد.

دبیر خطاب به اعضای مجمع کشتی مازندران گفت که به آدمی که برای کشتی کشور کمک کار است در هیات کشتی مازندران رای بدهید.

وی گفت: کشتی مازندران در کشور اثر گذار است، بنابر این رفیق بازی نداریم، آملی بابلی ساروی و نوری نداریم هر کسی که برای کشتی مازندران بدرد می خورد، رای بدهید.

دبیر بیان داشت : شرعا همه اعضای مجمع کشتی مازندران در انتخاب فرد سالم و اثر گذار در هیات کشتی مدیون مردم کشور هستند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی انتخابات دارد و مردم انتخاب می کنند. خدا شکر می کنم که در تمامی کارهایم در صدد هستم که خدا و اهل بیت راضی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات مجمع هیات کشتی مازندران روز پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون کشتی ایران و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در محل هتل بادله ساری برگزار شد که از بین ۲۸ رای ۱۶ رای به امید شایگان و ۱۰ رای به مرتضی قربانی دیگر داوطلب داده شد.

همچنین ۲ رای انتخابات مجمع کشتی مازندران سفید بوده است.

شایگان با این آرا به مدت چهار سال سکاندار هیات کشتی مازندران شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha