۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85093618
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کارگروه ویژه پیگیری سوءقصد به آیت الله سلیمانی در مازندران تشکیل شد

ساری- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: کارگروه ویژه پیگیری سوءقصد به آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری با همراهی نهادی امنیتی و قضایی در مازندران تشکیل شده است.

محمد کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دستور دادستان کل کشور و ارسال نامه‌ای پیگیری حادثه سوء قصد به آیت الله سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: بادستور حجت الاسلام والمسلمین منتظری، کارگروه ویژه ای در دستگاه قضا در مازندران در ارتباط با این موضوع تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران دستور پیگیری حادثه سوء قصد به آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.
در نامه حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری آمده است: نظر به خبر منتشر شده در خصوص سوء قصد مسلحانه به آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مقتضی است به قید تسریع و با هماهنگی دادستان حوزه قضایی مربوط و ضابطان امر موضوع از زوایای مختلف بررسی، پیگیری لازم انجام و نتیجه را گزارش کنید.
آیت الله سلیمانی صبح امروز ششم اردیبهشت در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت. ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha