۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85093017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: عقب ماندگی های بخش مسکن در همدان جبران می شود

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: این استان در زمینه تسهیل و تحویل زمین برای ساخت مسکن دچار عقب ماندگی هایی بود که امسال با تلاش مسوولان این ضعف ها جبران می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد تیموری روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیر جدید بانک مسکن همدان افزود: در راستای جبران عقب ماندگی های بخش مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اینک اجرای ۱۰ هزار واحد در فاز نخست را آغاز کرده که امید می رود بانک مسکن حمایت مالی لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: بانک مسکن، اهرم اجرایی قوی در پرداخت تسهیلات مورد نیاز ساخت مسکن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: امسال سال ویژه ای در ساخت مسکن حمایتی از سوی دولت است و برای تحقق این مطالبه مردمی باید همه بانک ها به ویژه بانک مسکن در پرداخت تسهیلات اهتمام ویژه ای به خرج دهد.

مدیر سابق امور شعب بانک مسکن همدان نیز گفت: کمک به خانه دار کردن افراد که مسکن برای آنها آرزوی دیرینه است بسیار کار بزرگی است.

مجید امیری افزود: شرایط استان و نبود زمین برای انبوه سازی مسکن موجب شد از ظرفیت بانک مسکن در سالهای گذشته کمتر استفاده شود.

وی اضافه کرد: با تلاش مجموعه استان شهرک ها و زمین هایی به اراضی اضافه شده است.

مدیر سابق امور شعب بانک مسکن همدان یادآوری کرد: ۲ سال گذشته منابع این بانک از ۲۰ هزار میلیارد تومان با ۱۰۷ درصد افزایش به بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان رسید.

امیری با بیان اینکه بانک مسکن دارای ۳۲ شعبه در همدان است افزود: میزان مصارف از ۴۰ به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن به سه هزار و ۲۰۷ متقاضی تسهیلات پرداخت شده است که علت پایین بودن این رقم کمبود زمین در همدان است.

مدیر سابق امور شعب بانک مسکن همدان خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی این بانک در سال ۱۳۹۹ حدود هشت هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان، سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان و سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

در این آیین حسن خطیب زاده به عنوان سرپرست جدید شعب بانک مسکن همدان معرفی شد، وی سابقه مدیریت بانک مسکن در استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha