۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85092723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست هماهنگی بزرگداشت هفته معلم در یاسوج برگزار شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 85092723
نشست هماهنگی بزرگداشت هفته معلم در یاسوج برگزار شد

یاسوج - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی برگزاری هفته معلم گفت: به منظور بزرگداشت مقام فعالان عرصه تعلیم و تربیت همزمان با هفته معلم امسال بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا،حسنعلی عزت خواه شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد افزود: غبارویی گلزار مطهر شهدا، دیدار جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان پیشکسوت، بزرگداشت مقام معلمان شهید ، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه از برنامه های اصلی هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: قدردانی از معلمان دارای نقش تربیتی، پژوهشی، هنرمند و ورزشکار و تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی بخش دیگری از برنامه‌های هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان است.

عزت خواه تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های منسجم انجام شده امید می رود هفته معلم امسال باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر هماهنگی و انسجام دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سطح استان تاکید کرد.

ایمان سبحان نژاد، برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی دستگاه های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش را کاری ابتکاری و ارزشمند دانست و گفت: با هماهنگی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بسیج فرهنگیان، دانش آموزی و رسانه با آموزش و پرورش کارهای با کیفیت و بزرگی را می توان در هفته معلم انجام داد که اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی معلمان را به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی افسران سپاه پیشرفت کشور عنوان کرد و از مدیران دستگاه های احرایی خواست برای تکریم مقام معلم برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه بر هماهنگی برنامه های هفته معلم تاکید کرد .

سید ولی موسوی با بیان اینکه هفته معلم فرصتی برای تبیین جایگاه و نقش معلم در جامعه است گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش برای انسجام فعالیت ها و شنیدن صدای واحد از آموزش وپرورش در برنامه های هفته معلم شکل گرفته است .

وی از مدیران کل نوسازی، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و روسای بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی سپاه فتح استان خواست برنامه های پیش بینی شده در هفته معلم را جهت اطلاع رسانی و هماهنگی برای اجرا در اختیار روابط عمومی آموزش وپرورش استان قرار دهند.

سید رضا حسینی نیک،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در نشست هماهنگی برنامه های هقته معلم در استان از پیش بینی تجلیل از معلمان خبر و افتتاح و کلنگ زنی مدارس به نام شهدای فرهنگی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha