۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85092675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق شعار سال همت بیشتر کارگران را می‌‎طلبد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبر: 85092675
تحقق شعار سال همت بیشتر کارگران را می‌‎طلبد

قزوین - ایرنا - مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به نقش جامعه کارگری در ارتقای بهره وری در بخش تولید، گفت: تحقق شعار سال در بخش "رشد تولید" همت و کوشش بیشتر کارگران را می طلبد.

عین الله کشاورز ترک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته کار و کارگر افزود: کارگران نقش مهم و موثری در رشد تولید و ارتقای کیفیت محصولات و بهبود جایگاه اقتصادی کشور دارند و تلاش های این قشر زحمتکش بر جامعه و مسوولان پوشیده نیست.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی با تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت و مدیران ارشد استانی در حال حاضر مشکلات و مسایل کارگری در قزوین نسبت به ادوار گذشته تا حد زیادی کاهش یافته است.

وی با اشاره به تنگناهای معیشتی کارگران،اظهار کرد: به منظور کمک به حل مسایل و مشکلات کارگران در این بخش دنبال تسهیل در تامین مسکن و دریافت خدمات درمانی برای این قشر هستیم و این مساله را در اولویت های کاری سال ۱۴۰۲ خود گنجانده ایم.

کشاورز ترک همچنین به جایگاه تشکل های کارگری در حل مسایل و مشکلات و پیگیری مطالبات این قشر اشاره کرد و گفت: قزوین از تشکلات کارگری باسابقه و مطرحی برخوردار است که از ظرفیت آنها برای پیگیری مسایل جامعه کارگری استفاده می کنیم.

این مسوول در ادامه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، تجلیل از کارگران منتخب و برگزیده، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در قزوین به شمار می رود.

وی همچنین اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته کار و کارگر همچنین زنگ کار و تلاش در واحدهای تولیدی استان قزوین به صدا درآمد.

این مسوول گفت: مراسم زنگ کار و تلاش به شکل نمادین و با حضور جمعی از مسوولان و کارگران در واحد تولیدی شیمی بهداش در شهرستان قزوین نواخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha