۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبر: 85092643
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شناسایی ۶ نقطه حادثه خیز ترافیکی در اسلامشهر

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبر: 85092643
شناسایی ۶ نقطه حادثه خیز ترافیکی در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: ۶ نقطه حادثه خیز ترافیکی در این شهرستان توسط استانداری تهران احصا شده که باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی سه شنبه شب در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسلامشهر که به میزبانی شهرداری چهاردانگه برگزار شد، گفت: ایجاد دوربرگردان و اصلاح هندسی برای کاهش ترافیک محور آیت الله سعیدی از مطالبات جدی مردم چهاردانگه است که مجموعه فرمانداری اسلامشهر همچون گذشته نهایت حمایت و پشتیبانی را برای رفع این معضل شهر چهاردانگه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پارسال شهرداری چهاردانگه طرح پیشنهادی را برای ایجاد دوربرگردان به شورای ترافیک ارائه داد که با اشکالاتی مواجه بود و شهرداری با ملاک قرار دادن تمامی نکات فنی و کارشناسی لازم، طرحی جامع و راهگشا را ظرف ۱۰ روز به شورای ترافیک ارائه کند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا گره های ایجاد شده در شهر چهاردانگه برطرف شود، ادامه داد: از زمان آغاز بکار شهردار جدید چهاردانگه اجرای طرح های موثر عمرانی، خدماتی و ترافیکی توسط شهرداری آغاز شده و روند تکمیل پروژه های مهمی همچون ایستگاه متروی چهاردانگه نیز سرعت یافته است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۶ نقطه حادثه خیز از سوی استانداری تهران جهت ساماندهی به فرمانداری اعلام شده است، خاطرنشان کرد: بخشداری ها و شهرداری ها با همراهی اداره راهداری باید ظرف ۱۰ روز طرح های پیشنهادی خود را جهت رفع اشکالات این نقاط حادثه خیز جهت بررسی و تصویب نهایی به شورای ترافیک ارائه دهند.

در این جلسه علاوه بر بررسی طرح پیشنهادی شهرداری چهاردانگه برای ایجاد دوربرگردان در بزرگراه آیت اله سعیدی، طرح اداره کل راهداری استان تهران برای اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی نیز به تصویب رسید.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha