۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85092598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پتروشیمی‌‎های بوشهر برای تیم‌داری در رشته قایقرانی پیشگام شوند

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان این استان در رشته‌های قایقرانی انتظار است پتروشیمی‌های این استان برای حمایت‌های تیم‌های این رشته پیشگام شوند.

مهدی زارعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بوشهر به عنوان استانی ساحلی از قطب‌های اصلی کشور در رشته قایقرانی است که در صورت حمایت مناسب می‌تواند باشگاه‌های خود را آماده حضور در رقابت‌های بین المللی کند.

وی افزود: با پایان هفته نخست از لیگ برتر قایقرانی از استان بوشهر تیم سکان در رشته دراگون رتبه نخست، تیم میداف در رشته آب‌های آرام رتبه سوم و گناوه در رشته روئینگ رتبه دوم را به خود اختصاص دادند که این رتبه‌های ارزشمند همگی نشان از ظرفیت بالای رشته قایقرانی در استان بوشهر است.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر تصریح کرد: رشته قایقرانی بر خلاف رشته‌هایی مانند فوتبال هزینه تیم‌داری بسیار بالایی ندارد از این رو انتظار داریم واحدهای پتروشیمی استان در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین معرفی بهتر خود اقدام به تیم‌داری کنند.

زارعی ادامه داد: فعالیت رشته قایقرانی در استان بوشهر روز به روز در حال گسترش است به نحوی که با حمایت قاطع فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان جم بزودی هیات قایقرانی در این شهرستان غیرساحلی فعال می‌شوند.

وی افزود: براساس تمهیدات پیش بینی شده رشته قایقرانی در شهرستان جم در رشته کانوپولو و با استفاده از ظرفیت استخر پردیس فعال می‌شود.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: همچنین با توجه به ارزیابی‌های انجام گرفته یکی از پیشکسوتان ارزنده رشته قایقرانی در شهرستان جم و شاغل در پالایشگاه فجر عهده‌دار سمت رئیس هیات قایقرانی این شهرستان می‌‎شود.

زارعی اظهار کرد: امید است با ظرفیت ایجاد شده جوانان جمی بتوانند همانند رشته فوتبال در رشته قایقرانی نیز توانایی و شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha