به گزارش ایرنا، قباد مبشری امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه پاسخگویی به درخواست های مردمی در سامانه سامد استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان۲ هزار و ۷۷۳ مورد مراجعه مستقیم بوده، افزود: بیشترین درخواستهای مراجعان این نهاد حمایتی در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی و ازدواج بوده است.
وی ابراز کرد: این مکاتبات از دستگاههای مختلف در قالب نامه های ریاست جمهوری، انجمن های حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد ثبت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بهمنظور تسهیل در خدمترسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع برای خانوادههای زیرپوشش اجرایی شده است.
مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
وی عنوان کرد: راه اندازی سامانه امداد هوشمند به آدرسSoha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی، ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، اظهار کرد: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.
وی گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
مبشری به فعال شدن ورود مددجویان به سامانه سها با رمز یکبار مصرف اشاره و بیان کرد: به منظور حفظ کرامت مددجویان و همچنین هوشمندسازی بهره برداری از این سامانه ، ورود تمامی مددجویان به کارپوشه شخصی در سامانه مذکور به صورت دو عاملی با ورود نام کاربری(کدملی)، کلید واژه و درج رمز یکبار مصرف پیامکی امکان پذیر است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده مردمی در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام میگیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹ تا ۱۰ بامداد پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.
نظر شما