قاتل جوان نوری در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85092330
قاتل جوان نوری در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی نور از دستگیری قاتل جوان ۲۸ ساله فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: با بررسی های میدانی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ، متهم اصلی این پرونده که در یک درگیری جمعی مرتکب قتل شده بود، شناسایی شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ علی اکبر قلی پور در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به مرگ جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح شکاری در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در کمتر از ۲ ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و علت آن را اختلافات قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی نور با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است و در این راستا انتظار پلیس از مردم اعلام هر گونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت عمومی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است.

عامل شرارت و ناامنی در نکا دستگیر شد

بنابر این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری شرور متواری که در یک درگیری مسلحانه ضمن سلب آسایش شهروندان فردی را به شدت مجروح کرده بود ،خبر داد .

سرهنگ قاسم عزیزی گفت : در پی کسب خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی، درگیری و تیراندازی توسط افرادی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: در این در گیری یکی از افراد شرور با تیراندازی به یکی از طرفین درگیری، وی را به شدت مجرح و از محل متواری شد .

وی اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به این موضوع، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از انجام هماهنگی های قضایی با دادستان این شهرستان، در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در یکی از استان های همجوار دستگیر کنند.

عزیزی با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان شوند، هشدار داد ؛ پلیس با افراد با افرادی که بخواهند با اوباشی و رفتارهای هنجار شکنانه خود موجب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha