حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات کشت گلخانه در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گلخانه‌ای استان پرداخت و رتبه نخست تحقق اهداف این بخش را کسب کرد.

هوشنگ طاهری میرقائد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات پرداختی در بخش گلخانه به ۸۷ طرح به مساحت ۳۳ هکتار اختصاص یافت که بر اساس آن بیش از ۴۰۰ درصد تحقق برنامه در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای استان محقق شد.

وی ادامه داد: در مجموع در سال گذشته ۳۷ هزار و ۵۳۸ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به ۲۷ هزار نفر از کشاورزان و دامداران استان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پرداخت ۸۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ یک‌هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال و پرداخت یک‌هزار و ۸۳۱ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۸۸۱ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های انجام شده از سوی این بانک در سال گذشته بوده است.

به گزارش ایرنا و بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، در حال حاضر ۵۶ هکتار گلخانه در قالب ۱۸۰ واحد در استان فعال و در دست بهره‌برداری و ۴۰ هکتار نیز در قالب ۷۰ واحد در دست احداث است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha