۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85092189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳۱ حامی برای ایتام سبزوار جذب شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85092189
۸۳۱ حامی برای ایتام سبزوار جذب شد

سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۸۳۱ حامی جدید طی ایام ماه رمضان امسال در این شهرستان به منظور حمایت از فرزندان یتیم و محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نام‌نویسی کردند.

محمد داورزنی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از حامیان جدید تاکنون ۴۳۱ نفر مبالغی برای حمایت از ایتام واریز کرده اند که در صورت مشارکت همه حامیان جدید، تمامی کودکان یتیم و مشمول طرح محسنین سبزوار از حمایت حامی بهره مند می شوند.

وی افزود: در مجموع هزار و ۷۹۱ کودک یتیم و مشمول طرح محسنین در شهرستان سبزوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که بیش از پنج هزار حامی از آنها حمایت می کنند.

داورزنی با بیان اینکه سال گذشته حامیان ۷۴ میلیارد ریال به یتیمان و مشمولان طرح محسنین در شهرستان سبزوار کمک کرده بودند، افزود: حامیان برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین می توانند به واحد ایتام در میدان دروازه عراق سبزوار مراجعه کرده و یا با شماره ۰۵۱۴۴۲۶۲۳۳۳ تماس بگیرند.

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha