تشکیل گروه همیاران آب برای ترویج مدیریت مصرف

تهران - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هدف کمک به اصلاح رفتارهای مشترکان بدمصرف آب از امروز گروه همیاران آب را فرهنگ سازی و در تغییر نگرش و رفتار این مشترکان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با توجه به میزان اثرگذاری ارتباطات چهره‌به‌چهره در تغییر نگرش و رفتار مشترکان، گروهی را تحت عنوان «همیاران آب» راه‌اندازی کرده است.

این گروه متشکل از ۱۲۰ کارشناس (همیار) است که با بیش از ۳۰ خودرو از امروز فعالیت‌های ترویجی خود را در سطح تهران و شهرهای استان آغاز کرد.

عمده‌ترین فعالیت‌ها و وظایف این گروه آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص ارزش ذاتی آب به عنوان کالایی بی‌جایگزین، کمبود منابع آبی، ضرورت مدیریت مصرف آب و جلوگیری از هدر دهی آن است.

همیاران آب با شناسایی مشترکان حقیقی و حقوقی پرمصرف و بدمصرف و مراجعه به آنان، شیوه‌های مدیریت مصرف آب را به این مشترکان آموزش می‌دهند.

توزیع اقلام آموزشی نظیر بروشور، کتابچه‌های آموزشی و نصب پوستر در اماکن عمومی نظیر ادارات، مراکز خرید، مساجد و نظایر آن و برگزاری همایش‌های آموزشی ویژه گروه‌های هدف مانند بانوان خانه‌دار و مسئولان خدمات و پشتیبانی ادارات نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha