۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85091817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجام بیش از ۱۰۵ هزار عملیات امدادرسانی توسط هلال احمر در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی این جمعیت در عملیات‌های مختلف جاده‌ای، کوهستانی، سیلابی، آوار و شهری در یکسال گذشته در استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا وحید شعبانی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۶۱۰ خدمت آموزشی طی یکسال اخیر در بخش‌های مختلف آموزش همگانی، ضمن خدمت کارکنان، آموزش‌های تخصص و پایه و طرح‌های مختلف آموزشی انجام شده است.

وی ارائه کمک‌های حمایتی به نیازمندان، تسکین آلام بشری و محرومیت زدایی را بخش دیگری از رسالت هلال احمر در حوزه معاونت امور داوطلبان دانست و افزود: مردم خوزستان در همین مدت از ۱۰۵ هزار و ۳۲۰ خدمت در طرح‌های مختلف امور داوطلبان مانند دریافت بسته‌های معیشتی، کمک های حمایتی درمانی و ... بهره مند شده‌اند.

شعبانی ادامه داد: خدمات بهداشتی، دارویی، درمان و توانبخشی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های این جمعیت را در بر می‌گیرند که ۹۰ هزار و ۷۵۰ مورد ارائه خدمت در این حوزه انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به ارائه خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه در حوزه معاونت امور جوانان اظهار کرد: طی یکسال گذشته، ۶۷ هزار و ۲۱۵ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اردویی توسط اعضای جوان استان رقم خورده و بشردوستان جوان این مجموعه مردم نهاد با به انجام رساندن فعالیت‌های اجتماع محور به ایفای نقش در جامعه پرداخته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha