کاهش ۱۹ درصدی سفرهای بین استانی با بازگشت مسافران از تعطیلات

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه‌های کشور هم‌زمان با اتمام سفرهای عید فطر، از کاهش ۱۸.۹ درصد سفرهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد و وضعیت کنونی تردد در تمام جاده‌های شمالی را روان گزارش کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۸.۹ درصد کاهش ثبت شده است؛ همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بر اساس اعلام این مرکز از وضعیت کنونی محورهای شمالی تردد در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین در مسیر رفت و برگشت روان است و این جاده‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی اعم‌ از باران و تگرگ هستند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع است.

مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های قزوین، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، لرستان، مرکزی همدان و کردستان خبر می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha