۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85091543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در دزفول دستگیر شدند

دزفول- ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به ۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی روز دوشنبه افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان دزفول، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند اعضای ۲ باند ۶ نفره سارقان حرفه ای موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات هایی منسجم و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت مسلحانه و عادی موتورسیکلت اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی سارقان و وسایل نقلیه خود به پلیس آگاهی دزفول مراجعه کنند.

سرهنگ گراوندی تامین امنیت مردم دزفول را خط قرمز پلیس دانست و گفت: برابر قانون و بدون اغماض با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha