۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85091383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق در هرمزگان؛ از لندکروز و سوخت تا گریدر

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان موفق شدند انواع کالا و سوخت قاچاق را در نقاط مختلف هرمزگان کشف و توقیف کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی لیردف شهرستان جاسک در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی و قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری جاده چابهار به جاسک به یک دستگاه تریلی که قصد انتقال یک دستگاه گریدر را داشت مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه گریدر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

به گفته رییس پلیس استان در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان خبر داد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی استان این محموله سوخت را از یک تانکر در جاده بندر خمیر کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در بندرعباس به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در استعلام از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی ،شماره موتور و شماره پلاک جعلی و بدون مجوز است که در این رابطه نیز خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توقیف و راننده آن دستگیر شد.

گلوگاه شهید میرزایی، آخرین ایستگاه کالای قاچاق ۵۰ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس نیز در عملیاتی دیگر از تردد یک خودرو کامیون حامل کالای قاچاق در جاده خروجی بندرعباس مطلع شدند.

وی ادامه داد: مأموران کامیون را در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس متوقف و در بازرسی از آن یکهزار و ۴۶۹ کارتئن حاوی اسپیکر، مچ بند هوشمند و هندزفری قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: کالاهای کشف شده بدون بارنامه و مجوزهای گمرک بوده و با اسناد خلاف واقع وارد کشور شده بودند که یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha