۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 3009
کد خبر: 85091109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم ترافیک در جاده‌های شمالی به سمت جنوب

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85091109
تداوم ترافیک در جاده‌های شمالی به سمت جنوب

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم ترافیک جاده‌های شمالی هم‌زمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر تا ظهر امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، مطابق گزارش ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه) از وضعیت راه‌ها در پایان تعطیلات عید فطر، آخرین وضعیت جاده‌های شمالی پرترافیک اعلام شده است.

هم اکنون ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا قلعه دزدبند و محدوده نساء و هم چنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پیست آبعلی و امام زاده هاشم گزارش شده است.

بار ترافیکی در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه رشت – قزوین (رفت و برگشت) نیز کاهش یافته و در ساعت ۱۱ امروز این محور روان گزارش شده است.

وضعیت ترافیکی در سایر محورها از جمله آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال شهر، گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز سنگین است.

به گزارش ایرنا، پیش از شروع تعطیلات عید سعید فطر سازمان راهداری اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود متوسط تردد در تعطیلات عید فطر در جاده‌های کشور به بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار مورد برسد.

همچنین بیشترین تردد در تعطیلات عید سعید فطر در روزهای پنجشنبه ۳۱ فروردین در مسیرهای رفت و برگشت و یکشنبه ۳ اردیبهشت در مسیر برگشت بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha