۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 1475
کد خبر: 85090960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغییر مدیریتی وزارت صمت به نفع کشور نیست

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بحث بازار خودرو یک موضوع فرابخشی است و تنها در حوزه وزارت صمت تعریف نمی شود، گفت: اگر مشکلات حوزه خودرو حل شود تغییر مدیریتی وزارت صمت به نفع کشور نیست.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم و تاکید رهبر انقلاب بر همراهی قوا با یکدیگر برای رسیدگی به امور اساسی کشور گفت: همدلی و هم‌افزایی قوای سه گانه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است و دولت و مجلس در این راستا حرکت می کنند.

وی درباره طرح استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: مجلس خواهان استیضاح نیست و اگر وزارتخانه‌ای وظایف خود را انجام ندهد، مجلس مجبور است به سمت استیضاح پیش رود و البته باید در این مسیر به همه جوانب توجه کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دلیل عمده استیضاح وزیر صمت را افزایش قیمت خودرو دانست و گفت: این موضوع فرابخشی است و فقط در حوزه وزارت صمت تعریف نمی شود، اما این وزارتخانه می تواند با هماهنگی بیشتر با دولت این بخش را سامان دهد.

سلیمی افزایش قیمت خودرو را از مشکلات بازار عنوان کرد و افزود: با توجه به توانمندی و ظرفیت صنعت خودرو در کشور، عملکرد این صنعت رضایت بخش نیست.

وی این نکته را متذکر شد که تبدیل شدن خودرو به یک کالای سرمایه ای سبب افزایش قیمت آن شده و دولت و مجلس به دنبال تدوین راهبردی برای حل این مشکل هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اگر مشکلات حوزه خودرو حل شود تغییر مدیریتی وزرات صمت به نفع تولید در کشور نیست و بنابراین فاطمی امین باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha