۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85090826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: هر رویداد ورزشی پیوست فرهنگی داشته باشد

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هر فعالیت ورزشی در شهرستان باید یک پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، جابر کریمی روز دوشنبه در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی شهرستان ملارد اظهار داشت: تاکید ما براین است که باید در کنار برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی وجود داشته باشد و از ظرفیت های فرهنگی شهرستان در برگزاری برنامه‌های ورزشی استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ظرفیت بالا برای تربیت قهرمانان ملی، بین المللی و جهانی در رشته های مختلف ورزشی است، خاطرنشان کرد: هرچند در سال ۱۴۰۱ اقدامات ارزشمند و خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته، اما امیدواریم در سالجاری با عنایت به افزایش سرانه هایی که با افتتاح چندین طرح در ایام الله دهه فجر سال گذشته داشتیم اقدامات شایسته‌تری در این زمینه انجام شود.

این مسئول ادامه داد: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در سلامت فردی و اجتماعی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دارد که باید برای توسعه آن برنامه داشت.

کریمی افزود: توقع داشته و داریم ورزش همگانی در سطح شهرستان گسترش یابد و امکانات ورزشی عادلانه در اختیار هیات های ورزشی قرارداده شود.

وی اضافه کرد: بزرگترین سالن ورزشی چند منظوره شهیدان شوریابی توسط شهرداری ملارد در حال احداث است که با بهره برداری از این سالن حرکت رو به رشدی در توسعه سرانه های ورزشی شهر شاهد خواهیم بود.

فرماندار ملارد گفت: تصمیم مدیریت شهری ملارد بر واگذاری اماکن ورزشی در اختیار شهرداری به هیات های ورزشی برای انجام مسابقات و فعالیت های ورزشی قابل تحسین است.

این مسئول یادآور شد: تاکید ما بر حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر ورزشی است، برهمین اساس باید بخشی از ظرفیت های تبلیغی و تابلوهای شهرستان برای معرفی ورزشکاران، قهرمانان و نخبگان ورزشی اختصاص یابد.

ساماندهی بیش از ۱۴ هزار ورزشکار در شهرستان ملارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۴ هزار ۵۰۰ ورزشکار رشته های مختلف ورزشی در شهرستان ملارد تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند که پیش بینی می شود در سال جاری این رقم به ۲۰ هزار ورزشکار افزایش یابد.

محمد ضابطیان با ارائه گزارشی از وضعیت ورزشی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ماموریت های اداره ورزش و جوانان در شهرستان ملارد ساماندهی ورزشکاران و ایجاد چتر حمایتی بیمه برای ورزشکاران است.

این مسئول اظهار داشت: ۳۴ هیات ورزشی با ۱۴ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان ملارد در ۱۴۲ اماکن ورزشی مشغول به ورزش هستند.

شهرستان ملارد با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha