تیم فجر سپاسی شیراز مدعی صعود به لیگ برتر؛ دریا بابل باخت + فیلم
بازی فجر و دریا بابل

شیراز - ایرنا - تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک دروازه تیم دریا بابل را گلباران کرد تا همچنان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته سی ام این رقابت ها شامگاه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه چهار بر یک از سد تیم دریا بابل گذشت و با یک بازی کمتر در رده سوم ایستاد و در تعقیب تیم استقلال خوزستان برای کسب سهمیه دوم لیگ برتر قرار گرفت.

با مسجل شدن صعود تیم شمس آذر قزوین چهار تیم دوم تا پنجم شانس صعود به لیگ برتر دارند برای همین هم بازی‌های هفته‌های آخر به مراتب حساس‌تر دنبال خواهد شد.

تیم فجر شهید سپاسی که برای مدعی ماندن باید تمامی بازی‌های خود را با بُرد پشت سر بگذارد در این دیدار هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در همان نیمه اول به گل دست یافت.

۳۸ دقیقه انتظار

فجری‌ها که برای گل بی‌تابی کردند ۳۸ دقیقه صبر کردند تا به گل رسیدند، در این لحظه ضربه خوب حسین مهربان دروازه تیم میهمان را باز کرد تا خیال شاگردان مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فجر، آسوده شود.

لحظه به ثمر رسیدن گل چهارم فجر

در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد، تیم فجر با همان یک گل به رختکن رفت.

فجری‌ها که در این بازی نیاز به گل های بیشتری داشتند در نیمه دوم هم سراپا حمله شدند و در دقیقه ۵۸ حسین مهربان گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا کار حریف را سخت کند.

گل سوم فجر

زرد پوشان فجر در ادامه بازی به گل سوم هم دست یافتند تا کار حریف را یکسره کنند، دقیقه ۶۲ این بار نوبت به سعید زارع رسید تا گلزنی کند.

ضد حمله تیم میهمان

در حالی که فجری‌ها به دنبال گل چهارم بودند اسیر ضد حمله حریف شدند و در دقیقه ۶۵ مهرداد حیدری دروازه تیم میزبان را باز کرد اما این پایان کار نبود.

گل چهارم فجر

فجری‌ها که انتظار دریافت گل را نداشتند در ادامه نیمه دوم بازهم دست به حمله زدند و در دقیقه ۸۲ با ضربه سعید ایرانخواه به گل چهارم دست یافتند و سر انجام این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود فجر پایان یافت.

شمس آذر لیگ برتری شد

در پایان هفته سی ام تیم شمس آذر قزوین با ۶۱ امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند و لیگ برتری شد، استقلال خوزستان با ۵۰ امتیاز دوم است، تیم های فجر سپاسی و سایپا تهران با ۴۶ امتیاز در تعقیب تیم استقلال هستند و تیم خیبر خرم‌آباد هم ۴۴ امتیازی است و امید به صعود دارد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان که از ابتدا با ۱۸ تیم آغاز شد،‌ در ادامه تیم پدیده مشهد که روزگاری در لیگ برتر حضور داشت از مسابقات کنار کشید تا مسابقات با ۱۷ تیم ادامه یابد و در پایان هم تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در دوره بیست و سوم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha