۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85089365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: دشمن به دنبال القای ناامیدی در جامعه است

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: امروز دشمن به دنبال القای یاس در کشورمان است تا جوانان و مردم را ناامید کند که در چنین شرایطی هوشیاری ملت بیش از پیش ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته این شهرستان افزود: در کشور مشکلات هست و کسی آن را انکار نمی کند اما ملت ایران با امید زنده است و باید امیدوار باشیم.

وی اظهارداشت: به یقین مشکلات کشور قابل حل بوده و مردم با هوشیاری نباید بگذارند تا دشمن به اهدافش برسد.

امام نوشهر خاطرنشان کرد: دشمن تاکنون به طرق مختلف از جنگ نظامی گرفته تا تحریم اقتصادی و اغتشاشات و اقدامات دیگر علیه ایران اسلامی فشار آورده اما بداند که اگر ملت ایران قطعه قطعه شود از دین، انقلاب، رهبری و امام خامنه ای جدا نخواهد شد.

آیت الله مشایخ به جریان نفوذ در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: جریان نفوذ از اول انقلاب تا امروز علیه نظام اسلامی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی خیانت ها کرده و آسیب ها زده اند اما اتفاقات معجزه آسا در ۴۴ سال گذشته نظیر حادثه طبس باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است.

وی بیان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم چون این انقلاب ادامه انقلاب پیامبر اسلام و برای حفظ ارزشهای اسلام و قرآن بوده است.

آیت الله مشایخ با اشاره به دیدار فرماندهان و دانشجویان با رهبری معظم انقلاب ادامه داد: کلید واژه مشترک هر دو دیدار دشمن شناسی بوده است یعنی حضرت آقا تاکید بر شناخت ابزار و تهدیدات دشمن تاکید داشتند.

وی اضافه کرد : رهبر معظم انقلاب همچنین فرمود تهدیدات دشمن همیشه بوده اما اگر مواظب و هوشیار باشیم آنان موفق نمی شوند و کاری از پیش نمی برند.

آیت الله مشایخ بیان کرد: دشمن سعی می کنند ملت ایران را به مسائل سرگرم کند تا به اهداف شومش برسد که هوشیاری ملت در شرایط کنونی بیش از پیش ضروری است.

امام جمعه نوشهر با بیان که در انقلاب اسلامی تاکنون سه بار رفراندوم برگزار شده است، بیان کرد : عده ای با سوء استفاده بحث رفراندوم را مطرح می کنند که این آدرس و حرف غلط است.

خطیب جمعه نوشهر به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره و اضافه کرد: انشالله ملت ایران باردیگر با حضور پرشور خود در این انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha