۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85089296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: مسوولان نیازمندی های استان را برای طرح در سفر هیات دولت اولویت بندی کنند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: با توجه به دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به خوزستان، مشکلات و نیازمندی های این استان اولویت بندی و گزارش شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان با اشاره به سفر هفته آینده هیات دولت به خوزستان افزود: رئیس جمهور خوزستان را بعنوان استان نخست در دور اول و دوم سفرهای استانی خود انتخاب کرد که این امر نشان از اهمیت خوزستان برای دولت دارد.

وی خواستار پیگیری مصوبات دور نخست سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان شد و اظهارکرد: مسوولان استان باید مصوبات سفر هیات دولت را اولویت قرار دهند تا به نتیجه برسند.

خطیب جمعه آبادان گفت: همچنین مشکلات و خواسته های مردم استان باید در برنامه های سفر دوم هیات دولت مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام غبیشاوی از اشتغال بعنوان مهمترین مشکل آبادان یاد و بیان کرد: ایجاد شغل مهمترین خواسته جوانان این منطقه است و در انتظار عملی شدن وعده رئیس جمهور که یک ماه پیش با سفر به آبادان داده، هستیم.

وی افزود: پس از پایان احداث فاز ۲ پالایشگاه آبادان شمار زیادی از جوانان این شهرستان شغل خود را از دست دادند و برای اشتغالزایی مجدد برای آنها باید به فکر احداث فاز بعدی بود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنانش خواستار توجه جدی مردم و خانواده‌ ها به سنت حسنه اسلامی در عید فطر شد و گفت: از کارکردهای مهم تعطیلات در جامعه اسلامی به خصوص تعطیلات دینی و مذهبی همچون عید فطر این است که ما به سنت صله رحم توجه بیشتری کرده و به دید و بازدیدهای فامیلی بپردازیم.

وی بر استفاده بردن از فرصت عید فطر برای دید و بازدید اقوام و دوستان تاکید کرد و افزود: عید فطر بهترین فرصت برای دیدار اهل ایمان، صله رحم، دیدار خانواده، اقوام و دوستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha