۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85088465
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرایط جوی چهارمحال و بختیاری در تعطیلات عید فطر مساعد است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در روزهای ابتدایی هفته آینده شرایط جوی استان اگرچه در بعدازظهرها تحت تاثیر وزش باد قرار می‌گیرد اما برای پذیرایی از مسافران و گردشگران مساعد است.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از آن از بعدازظهر یکشنبه رگبارهای ضعیف در استان شکل می‌گیرد و تا روز چهارشنبه کم و بیش ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: صبح روز پنجشنبه بلداجی با صفر درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور اعلام شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین ایستگاه بازفت و لردگان نیز با ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

نوروزی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز وزش باد به نسبت شدید برای استان پیش‌بینی می‌شود و برای روزهای آینده دما افزایش نسبی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha