۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۵۳
کد خبر: 85088393
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ۵۶ طرح آموزشی در استان مرکزی هدفگذاری شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۵۳
کد خبر: 85088393
تکمیل ۵۶ طرح آموزشی در استان مرکزی هدفگذاری شد

اراک - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: تکمیل و تحویل ۵۶ طرح آموزشی به آموزش و پرورش این استان در سال جاری هدفگذاری شد.

«جواد لنجابی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این ۵۶ طرح شامل ۲۴۶ کلاس درس است که با تکمیل آنها ۳۴ هزار و ۶۰۱ متر مربع به تعداد کلاس‌ها و سطح زیر بنای فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۸ طرح با ۹۴ کلاس درس و ۱۸ هزار و ۳۲۹ متر مربع زیربنا همزمان با هفته دولت، ۲۷ طرح با ۶۷ کلاس درس و زیر بنای چهار هزار و ۲۱۴ متر مربع همزمان با ابتدای مهر و ۱۱ طرح با ۸۵ کلاس درس و زیر بنای ۱۲ هزار و ۵۸ متر مربع همزمان با دهه مبارک فجر به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: با تکمیل و تحویل این طرح‌ها به آموزش و پرورش استان، تعداد طرح‌های تحویلی امسال نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش می‌یابد.

لنجابی از استانداردسازی سامانه گرمایشی۶ هزار و ۷۲ کلاس درس در استان مرکزی خبرداد و افزود: ۶ هزار و ۹۰۱ کلاس درس با سامانه گرمایشی غیر استاندارد در ابتدای اجرای این طرح(استانداردسازی سامانه گرمایشی فضاهای آموزشی) در استان وجود داشت که تعداد این کلاس‌ها به ۸۲۹ کلاس کاهش یافته‌ است.

وی ادامه داد: امید است سامانه گرمایشی غیر استاندارد مدارس استان مرکزی تا مهرماه امسال جمع آوری و استانداردسازی شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با یادآوری فعالیت یک‌هزار و ۹۱۰ خیر مدرسه ساز در این استان گفت: بیش از ۸۵ واحد مسکونی، یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۵۱ متر مربع زمین در قالب ۴۸۵ قطعه، ۱۳ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال وجه نقد، ۳۸ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال تجهیزات و مصالح توسط خیران مدرسه ساز استان اهدا شده‌ است.

لنجابی افزود: ۷۱۲ مورد طرح آموزشی از جمله مدرسه، نمازخانه و کارگاه در قالب سه هزار و ۵۴۵ کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز استان مرکزی تکمیل و به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شده‌ است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha