۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85088391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به ۵۷ روستای زنجان ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان - ایرنا -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به ۵۷ روستای استان با حمایت‌های صورت گرفته و همت بسیج سازندگی بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به مراحل پایانی رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا جزء قاسمی روز پنجشنبه در کارگروه بسیج سازندگی استان، افزود: مبلغ قرارداد برای اجرای این طرح های آبرسانی ۶۸ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه تامین آب مورد نیاز این روستاها از طریق حفر چاه، چشمه و قنات ها انجام می شود، اظهار کرد: هدف ما تامین آب پایدار برای روستاها است که این موضوع از طریق سدهای در حال احداث در استان عملیاتی می شود.
وی با بیان اینکه در ۵۷ روستای هدف اجرای طرح های آبرسانی ۸۰ کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب انجام شده است، افزود: پس از اجرای موفق طرح آبرسانی به ۵۷ روستا، قرارداد جدیدی با قرارگاه محرومیت زدایی برای آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان نهایی شد.
جزقاسمی گفت: مبلغ این قرارداد جدید ۶۰۰ میلیارد تومان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: وضعیت بارندگی در استان بهتر شده است ولی همچنان نسبت به بلندمدت کاهش بارندگی داریم که این شرایط ایجاب می کند تا در اجرای طرح های آبرسانی سرعت بیشتری داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha