۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85088347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیرخانه پایتخت کتاب در البرز دائمی شد

کرج - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به ضرورت ترویج کتابخوانی ، گفت: دبیرخانه پایتخت کتاب در البرز دائمی شد.

به گزارش ایرنا ، "سعید جابری انصاری" روز پنجشنبه در این باره گفت: نزدیک به ۳۰۰ طرح در سامانه ای که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعلام کاندیداتوری طرح پایتخت کتاب اختصاص یافته بود، بارگذاری شد و ۳۰ عنوان طرح اساسی که در خصوص برنامه های آتی است نیز در این سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: از این طرح ها می توان به طرح هایی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و شهرداری مصوب شده مانند نام گذاری بوستان ها و المان های شهری با موضوع کتاب و یا انعقاد تفاهم نامه صدا و سیما با انجمن ادبی بخوان با ما در خصوص تولید برنامه هایی با محتوای ترویج و توسعه کتابخوانی اشاره نمود.

جابری انصاری از کلیه دستگاه ها و نهاد های مشارکت کننده از جمله استانداری، شهرداری، صدا و سیما، کتابخانه های عمومی و افرادی که از این طرح حمایت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: با این حمایتها ما توانسته ایم این برنامه ها را پیش ببریم و برگزار کنیم و موفق به کسب عنوان پایتختی کتاب باشیم.

شایان ذکر است خانم اسفندیاری، مدیر انجمن ادبی بخوان با ما به عنوان دبیر اجرایی دبیرخانه دائمی عهده دار این مسئولیت شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha