۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85088151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹۵ تن قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی اردستان اختصاص یافت

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: ۴۹۵ تن قیر رایگان به آسفالت معابر مناطق روستایی اردستان اختصاص یافته که با این میزان قیر ۶۰ هزار مترمربع از معابر روستاهای شهرستان در سال گذشته آسفالت شد.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا زواره شامگاه چهارشنبه در نشست قرار گاه محرومیت زدایی اردستان افزود: از این مقدار قیر بالغ بر ۱۰۰ تن به راه های روستا های ریگستان و گرمسیر اختصاص داده شده است.
وی اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید با روحیه بسیجی و جهادی کار کنند و طرح ها را با اولویت انجام داده، اجازه ندهند اعتبارات برگشت داده شود.
فرماندار اردستان بیان کرد: موضوع احداث نیروگاه های خورشیدی در اردستان باید به طور جهادی پیگیری شود تا در فصل تابستان در تولید برق با کمترین مشکل مواجه شویم.
احمدی طبا زواره ضمن تجلیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح های محرومیت زدایی گفت: علاوه بر اختصاص قیر رایگان، این مبلغ اعتبار به شکل نقدی تامین شده است.
وی توجه به رفع مشکل تعمیراتی مسکن خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را ضروری دانست وافزود: نباید این خانواده هادر این زمینه با مشکل مواجه شوند.

قنات۲۲ روستای اردستان مرمت شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی قنات ۲۲ روستای شهرستان مرمت و بازسازی شد.
سرهنگ روح الله صنعتکار افزود: در مجموع از اعتبار قرارگاه، ۴۴۲ میلیون تومان همراه با خودیاری اهالی نیز هزینه شده است.
وی اضافه کرد: برای آبرسانی به روستاهایی همچون نیسیان، مار، موغار و آردرانچه و تعدادی دیگر مبلغ ۲۲۷ میلیون تومان هزینه شده است.
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان بیان کرد: از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی ۱۳۰ میلیون تومان برای مرمت و بهسازی مسجدها، 50 میلیون تومان برای مرمت و بهسازی منازل محروم ، 25 میلیون تومان برای مرمت مدرسه ها هزینه شده و برای گلزار شهدای گمنام روستای ومکان نیز ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است.
سرهنگ صنعتکار اضافه کرد: در سال جاری اولویت شهرستان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی در مرحله نخست تامین آب شرب و در مرحله بعد احیای قنات ها و آسفالت راه ها ست.
وی تصریح کرد:مدیران دستگاه های اجرایی همکاری لازم با قرارگاه محرومیت زدایی داشته باشند تا اعتباراتی که اختصاص داده می شود به موقع و با اولویت مصرف شده، از بازگشت این اعتبار هاجلوگیری شود.
شهرستان اردستان بابیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha