دو دوره تخصصی برای قاریان و دعاخوانان برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- دوره‌های تخصصی «پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم» و «هفتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز» به صورت همزمان در اردیبهشت برگزار می‌شود.  

به گزارش ایرنا از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، برگزاری دوره های آموزش و ارتقاء از اقدامات و تجربیات مؤثر شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می شود. در سال‌های اخیر، با بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره ها برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان های مختلف کشور فراهم شده است.

باتوجه به تجربه موفق همکاری شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سال گذشته، این دوره‌های تخصصی در سال ۱۴۰۲ نیز با مشارکت این دو نهاد قرآنی در دو بخش پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم و هفتمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز تدارک دیده شده که از نیمه اردیبهشت‌ آغاز خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقه مند به شرکت در این دوره‌ها هستند، به پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند و با کسب اطلاعات تکمیلی، تا ۱۰ اردیبهشت‌ برای ثبت نام فرصت دارند و افتتاحیه این دو دوره، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دوره ارتقاء دعا خوانان فقط برای برادران تدارک شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha