۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 5427
کد خبر: 85087357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۳ میلیارد تومان پارسال برای اجرای طرح‌های عمرانی کوهین هزینه شد

قزوین - ایرنا - بخشدار کوهین از اجرای ۲۷ پروژه عمرانی با صرف ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته در این بخش خبر داد.

سید علی موسوی نسب روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته در راستای عمران و آبادانی روستاهای این بخش بیش از ۴۲ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در ۱۲ روستا و هفت هزار و ۶۵۰ متر رونده جدول گذاری در ۱۱ روستا با صرف چهار میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شد.

بخشدار کوهین تصریح کرد: بخشی از پروژه های عمرانی روستاهای این بخش به خصوص آسفالت معابر از قیر رایگان و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده و در سال جاری نیز تعدادی از روستاها جهت اجرای پروژه های عمرانی با مشارکت این دستگاه تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ روستا در بخش از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و در تلاش هستیم تا در سال جاری ۲۲ روستا نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شود.

موسوی‌ نسب با اشاره به مشکلات بخش کوهین گفت: از مهم ترین مشکلات ما کمبود آب شرب و کشاورزی است که موجب بروز مشکل برای روستاییان شده است.

بخشدار کوهین، تسریع در اتمام مجتمع آبرسانی سردار شهید رضا حسن پور و تحت پوشش قرار گرفتن‌برخی روستاهای پرتنش و کم آب را از مطالبات جدی مسئولین محلی ومردم بخش دانست.

بخش کوهین واقع در شهرستان قزوین با ۲دهستان قاقازان غربی و قاقازان شرقی دارای ۲۰هزار نفر جمعیت، یک شهر و ۱۳۹روستا و آبادی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha