هنرمندان کودک و نوجوان اردبیل در مسابقه بین‌المللی نقاشی درخشیدند

اردبیل - ایرنا - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: دو عضو هنرمند این کانون، نشان برنز و لوح تقدیر سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن را کسب کردند.

ملیحه ملک زاده فرد شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این دو نوجوان در مسابقه نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن در آخر سال ۲۰۲۲ میلادی با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شده بود، نشان برنز و لوح تقدیر را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این دوره ۹ هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان شرکت کرده بودند که از این تعداد ۳۳۸ اثر مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بود که از سوی مراکز کانون به مسابقات ارسال شده بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل ادامه داد: به تازگی پس از بررسی و داوری آثار مسابقات، ۱۶ عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر ایران حایز دریافت مقام و نشان‌های مختلف شده اند که از بین آنها «دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ و «النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل موفق به کسب لوح تقدیر و نشان برنز مسابقات شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هدایت و راهنمایی این دو عضو هنرمند جهت شرکت در مسابقه را خانم‌ها لیلا نظمی و مهسا صالحی از مربیان واحد آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل، برعهده داشتند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی و با مشارکت اعضا، در مرکز و شهرستان‌های این استان فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha