۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85086625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز پیشگام در اجرا و تولید سرودهای انقلابی است

کرج – ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به پتانسیل بالای این استان در زمینه سرودهای انقلابی، گفت: البرز در بین استان های کشور پیشگام در تولید و اجرای سرودهای انقلابی است.

سعید جابری انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پیشگامی البرز در سرودهای انقلابی افزود: نمونه بارز این جایگاه و پتانسیل اجرای سرود انقلابی نوجوانان این استان نزد مقام معظم رهبری می باشد.

وی بعضی از این گروه های سرود را صاحب جایگاه و امتیاز در سطح کشور دانست و اظهار کرد: این گروه های سرود با ساماندهی باید همچون نگینی در انگشتان استان بدرخشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان مستعد و فعال در زمینه سرودهای انقلابی در استان، بیان کرد: برای ساماندهی این گروه ها در نظر داریم که برای نخستین بار در کشور خانه سرودهای انقلابی را در استان راه اندازی کنیم.

البرز پیشگام در اجرا و تولید سرودهای انقلابی است

وی برنامه ریزی برای راه اندازی این خانه را در نیمه اول سال جاری دانست و گفت: وجود گروه های مختلف سرودهای انقلابی در شهرستان های استان بالاخص شهرستان ساوجبلاغ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و همچنین فعالیت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه استان البرز در این زمینه موجب شد تا مقدمات ثبت خانه سرودهای انقلابی استان برای اولین بار در کشور فراهم گردد.

جابری انصاری افزود: هم اکنون در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی و پیگیری هستیم تا مجوز راه اندازی این خانه را دریافت کنیم.

وی در خصوص محل استقرار این خانه اظهار کرد: در تعامل با شهرداری هستیم تا برای جذب جوانان و نوجوانان یک محلی توسط این بخش اختصاص یابد.

وی در پایان از تمامی صاحب نظران، فعالان و پیشکسوتان این حوزه دعوت نمود تا با ارائه پیشنهادات و نظرات تخصصی این انجمن را یاری نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha