۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85086439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸۳ کیلومتر شبکه برق در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

یاسوج - ایرنا -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۸۳ کیلومتر از شبکه برق استان با کابل خودنگهدار اصلاح و نوسازی شده است.

محمد مرادی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت اصلاح شبکه برق به طول ۱۵۱ کیلومتر در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد و ۱۳۲ کیلومتر شبکه شهری به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است.

وی بیان کرد: کابل خودنگهدار به عنوان یکی از انواع سیم و کابل دارای مزایای بسیاری از جمله کاهش اتلاف انرژی، مقرون به صرفه تر از کابل های مسی و کاهش امکان سرقت آنان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اتصال ۹ روستای استان با ۹۵ خانوار به شبکه برق در یک ساله گذشته تاکنون خبر داد.

مرادی ابراز کرد: در یک سال گذشته تاکنون ۱۰ و هزار ۵۰۰ مشترک جدید در بخش های تجاری و خانگی به مشترکان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

وی عنوان کرد: با افزایش این تعداد مشترک جدید که برای مناطق روستایی، محلات شهری تازه تاسیس و واحدهای تجاری صورت گرفت شمار مشترکان برق استان به مرز ۳۰۰ هزار مورد رسید.

مرادی عنوان کرد: یک سال گذشته تاکنون همچنین ۵۷۸ چراغ در مناطق مختلف استان تعویض و ۵۷ترانس دستگاه برق جدید نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سال گذشته نیز یکهزار دستگاه پنل خورشیدی به استان اختصاص یافت و همگی میان عشایر توزیع شد.

درباره خدمات شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بیشتر بخوانید

۱۰۹نیروی شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شغلی شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha