قهرمان وزنه‌برداری جهان به کوبا می‌رود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد اما نام وی در لیست نفرات اعزامی به کوبا دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدرسول معتمدی که آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ در هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری ایران مصدوم شده بود، مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در بوگوتای کلمبیا و قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا را در شهر جینجو کره‌جنوبی را از دست داد. معتمدی به همراه تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر ایران شرکت کرده بود که در رقابت با رضا دهدار از ناحیه دست مصدوم شد.

معتمدی به عنوان یکی از مدعیان اصلی دسته ۱۰۲ کیلوگرم جهان برای حضور در در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، برنامه‌های خود را شروع کرده است. وی مسابقات جهانی کلمبیا که نخستین گزینشی المپیک بود را از دست داد اما فدراسیون وزنه‌برداری قرار است شماری از پولادمردان را به رقابت‌های گرندپری کوبا اعزام کند.

بنا به اعلام نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی، وزنه‌بردارانی که مسابقات جهانی کلمبیا از دست دادند در لیست اعزام به کوبا قرار دارند.

رسول معتمدی و سهراب مرادی ۲ مدعی دسته ۱۰۲ کیلوگرم نفراتی هستند که در مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا حضور نداشتند.

رقابت‌های وزنه‌برداری جایزه بزرگ خردادماه در کشور کوبا برگزار خواهد شد.

سیدرسول معتمدی در حالی خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌کند که در ایران باید با رقیبان قدرتمندی مانند علی هاشمی قهرمان جهان، رضا دهدار نایب قهرمان جهان، سهراب مرادی دارنده مدال طلای المپیک و قهرمان جهان و مهدی کرمی رقابت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha