امام‌جمعه خرم‌آباد : ارتش در مسیر پاسداری از نظام مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند

خرم‌آباد - ایرنا - حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی ضمن تبریک روز ارتش گفت: ارتش در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی همواره مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایرنا ، در این پیام آمده است: ۲۹ فروردین روزی ماندگار و الهام‌بخش است، که توسط حضرت امام خمینی(ره) با درایت بنام روز ارتش نامگذاری شد، ارتش مقتدر و مکتبی که با تمام وجود در مسیر پاسداری از نظام مقدس اسلامی و ملت با صلابت ایران، در برابر دشمنان قسم خورده ایستاده است.

این پیام اضافه می‌کند: دلیر مردانی که با قدرت ایمان، و استقامت و پایداری، عزت و شرف را به ارمغان آوردند و در تاریخ جاودانه شدند، تا نسل‌های بعد، داستان رشادت‌های آنان را با گوش جان بشنوند و با چشم دل ببینند.

این پیام می‌افزاید: ارتشیان غیور در دوران سرنوشت ساز هشت سال دفاع مقدس عزیزترین و گرانبهاترین گوهر خویش را برای آسایش و آرامش مردم و میهن اسلامی بر طبق اخلاص نهادند، و امروز با توانمندی‌ و آمادگی‌های سرشار از ایمان و اتکا به قدرت الهی برای مقابله قاطع با هرگونه ماجراجویی بدخواهان، علیه ایران اسلامی آمادگی دارند، و در جغرافیای فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی، برای دفاع از منافع ملی، تمام محاسبات دشمنان را نقش برآب نموده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه می‌کند: آنچه امروز از ارتش قهرمان مشاهده می کنیم، پشتوانه عمیق معنوی و روحیه جهادی و انقلابی است، که با همراهی دیگر نیروهای مسلح، و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی می‌افزاید: ۲۹ فروردین فرا رسیدن روز ارتش را به فرماندهان، افسران، نیروهای کادر و برادران سلحشور و خدوم ارتش خصوصاً لشکر ۸۴ همیشه پیروز استان لرستان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و خانواده های آنان تبریک عرض می نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای ارتش، سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلّح، از امت حزب‌الله دعوت می‌ کنم، در مراسم گرامیداشت هزار و۲۰۰ شهید ارتش لرستان که روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۰ صبح در مصلی الغدیر برگزار می‌شود شرکت نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha