۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85085757
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار نفر از نمایشگاه قرآن خراسان‌شمالی بازدید کردند

بجنورد- ایرنا- رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در دانشگاه پیام نور بجنورد دایر بود که در این بازه زمانی ۱۰ هزار نفر مرد و زن از آن بازدید کردند.

رضا رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم این استان از سیزدهمین نمایشگاه قرآنی ۷۰ میلیون تومان محصولات فرهنگی و مذهبی خرید کردند.

وی افزود: این نمایشگاه با عرضه ۲ هزار عنوان و ۲۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۱۵ تا ۴۰ درصدی در ایام شب های قدر دایر بود که در مجموع محصولات عرضه شده به طور میانگین ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رییس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و مذهبی انتشارات به نشر، قلم آذین و کتاب رسان از خراسان رضوی، باغ کاغذی و مدافعان از بجنورد، تعدادی از موسسات عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی و همچنین آموزشگاه طراحی مد و لباس اسلامی به نمایش گذاشته شد.

رضایی افزود: محصولات فرهنگی و قرآنی، کتب دینی و ادعیه، بخش هنرهای قرآنی شامل اجرای تواشیح، کتابت قرآن کریم و خوشنویسی قرآنی و خدمات قرآنی شامل پاسخگویی به سوالات دینی و قرآنی، کرسی تلاوت قرآن کریم عرضه شده است.

وی بیان کرد: گسترش ظرفیت‌های قرآنی، افزایش انس و الفت مردم با قرآن کریم، تشویق جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از فعالیت های مذهبی و قرآنی و دسترسی آسان مردم و علاقه مندان به محصولات فرهنگی و قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری دارای ۲۸ موسسه قرآنی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha