۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85085540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی با ترفند خرید و فروش خودرو در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق خرید خودرو شهروندان کرده بود، در شهرستان نظرآباد در این استان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس البرز، سردار حمید هداوند اظهار کرد : در پی ارجاع چندین پرونده کلاهبرداری به بهانه خرید خودرو شهروندان به پلیس آگاهی نظرآباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران مشخص شد که متهم با وعده دروغین و سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به خرید خودروهای مالباخته ها نموده و با فروش خودروها و عدم واریز وجوه فروشندگان خودرو، مبالغ بسیاری را کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد : با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی های تخصصی و شکوائیه تعداد ۴۰ مالباخته، مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.

هداوند گفت: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی و تحقیقات تخصصی در این خصوص در حال پیگیری است.

دستگیری عامل تیراندازی در درگیری خانوادگی درمنطقه مهرشهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان، شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت همسرش کرده بود، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : به دنبال ارجاع یک فقره پرونده تیراندازی منجر به جرح در منطقه مهرشهر کرج به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یک جوان ۲۷ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی به وسیله سلاح گرم به پای همسر شلیک کرده و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان اینکه خوشبختانه آسیب جدی به همسر این شخص وارد نشده و توسط پزشکان درمان و بهبود یافته است، اضافه کرد: بلافاصله اقدامات مأموران در زمینه شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شد.

نادربیگی از کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: پس از تکمیل پرونده این شخص برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha