۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85085456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از پوستر و آنونس رسمی دو اثر اکران عید فطر

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85085456
رونمایی از پوستر و آنونس رسمی دو اثر اکران عید فطر

تهران- ایرنا- آنونس رسمی فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» و پوستر رسمی «دسته دختران»، درآستانه اکران همزمان با عید سعید فطر رونمایی و منتشر شد.

به گزارش ایرنا از مشاور رسانه‌ای «بابا سیبیلو»، این فیلم به تهیه‌کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان را می‌توان خانوادگی‌ترین فیلم اکران عید فطر سینماها به حساب آورد که از سه شنبه ۲۹ فروردین بر پرده سینماها می‌رود.

در آستانه اکران فیلم «بابا سیبیلو»، آنونس رسمی این فیلم که توسط شیبان خاقانی ساخته شده رونمایی و منتشر شد.

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیرحسین صدیق، رز رضوی، یوسف صیادی، اردشیر کاظمی، عباس محبوب، علی کاظمی، از جمله بازیگران این اثر مفرح هستند که پیش‌بینی می‌شود بتواند تمام اعضای خانواده از جمله کودکان را نیز جذب کند.

رونمایی از پوستر و آنونس رسمی دو اثر اکران عید فطر

ادوین خاچیکیان فرزند ساموئل خاچیکیان کارگردان فقید و صاحب سبک تاریخ سینمای ایران است که با دستیاری پدر هنرمند خود سینما را آموخت و «بابا سیبیلو» نخستین تجربه حرفه‌ای کارگردانی او محسوب می‌شود.

پخش فیلم «بابا سیبیلو» را موسسه رسانه فیلمسازان برعهده دارد.

پوستر رسمی «دسته دختران» رونمایی شد

پوستر رسمی فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، با طرحی از محمد روح‌الامین رونمایی شد.

فیلم سینمایی «دسته دختران» از چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه اکران خود را توسط پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی آزادی با شعار «این رزم را با زن سرودن عاشقانه است» در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد کرد.

«دسته دختران» داستان گروهی از زنان ایرانی است که برای دفاع از خاکشان به خط مقدم جنگ می‌روند. این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ۷ سیمرغ بلورین شد. نسخه کوتاه شده و جدید این اثر از چهارشنبه این هفته در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دسته دختران» قصه‌ زنانِ جنگ است. گروهی جامانده از روایت‌های پیروزمردانِ پیکارها در طول تاریخ ...

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری دسته‌ی دختران را بازی می‌کنند و حسین سلیمانی، یاسین مسعودی، محمد صدیقی‌مهر با حضور مهدی حسینی‌نیا آنها را همراهی می‌کنند.

بخشی از عوامل تولید این فیلم عبارت از فیلمنامه: منیره قیدی، میلاد اکبرنژاد، ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حمید نجفی راد، موسیقی: ستار اورکی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha