۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85085154
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش و جوانان همدان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی استان، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور (مرداد سال گذشته) به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار صمیمانه با جمعی از ورزشکاران برتر استان با تاکید بر اینکه در اعتبارات استانی و جاری در کمیته تخصیص به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه شود اظهار داشت: توجه به آماده سازی زیرساخت‌ها، تهیه تجهیزات نوین، نیازهای جدید ورزشکاران و فضاهای ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد ادامه داد: باید به رشته‌های ورزشی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است توجه ویژه شود.

قاسمی فرزاد، هزینه کردن در حوزه ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و افزود: وحدت و انسجامی که در ساختار ورزش و جوانان استان وجود دارد زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را فراهم می‌کند.

استاندار همدان گفت: تلاش و کوشش مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری امور ورزش استان قابل قدردانی است.

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش و جوانان همدان اختصاص یافت

قاسمی فرزاد با اشاره به آغاز گام اول طرح نهضت ملی مسکن همدان با اختصاص زمین ۱۴۰ هکتاری اراضی استانداری یادآور شد: در این طرح توجه ویژه‌ای به سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی شده است.

وی تصریح کرد: تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و حل این معضل دیرینه همدان در حال پیگیری است.

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش و جوانان همدان اختصاص یافت

جمعی از ورزشکاران برتر استان، در دیداری صمیمانه با استاندار همدان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه ها و مشکلات ورزشی خود پرداختند.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، سفر رییس جمهور ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha