انجام سفرهای متعدد رییس جمهور به خوزستان با هدف شتاب در توسعه استان

اهواز - ایرنا - رئیس امور اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی دولت گفت: خوزستان جان ایران است و سفرهای متعدد آیت الله رئیسی به این استان نشان می دهد که توجه ویژه ای به خوزستان دارد که با هدف شتاب در توسعه منطقه انجام شده است.

به گزارش ایرنا هادی قبادی روز یکشنبه در شورای اطلاع رسانی استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهارکرد: رییس جمهور قبل از تشکیل کابینه خود به دنبال رفع مشکلات استان خوزستان بود و بعد از انتخابات چندین پروژه را به صورت ویژه در این استان دنبال کرد.

رئیس امور اطلاع رسانی شورای اطلاع رسانی دولت به بحث امیدآفرینی در کشور و استان اشاره کرد و گفت: مدل امیدآفرینی را باید از مقام معظم رهبری یاد گرفت به گونه ای که در پیام نوروزی خود بیان کردند نقاط ضعف و قوت را باید شناسایی کرد و به دنبال رفع و تقویت آنها باشیم.

وی افزود: در ۲ سال اخیر کارهایی در استان انجام شد که بی سابقه بوده است و انتظار داریم این اقدامات قبل از وارونه جلوه دادن شبکه های معاند، از طریق رسانه های دلسوز کشور به مردم منعکس شود.

قبادی گفت: روز گذشته جلسه ای با موضوع انعکاس اخبار استان در سطح ملی، برگزار شد که شاهد اتفاقات خوبی بودیم و قرار شد اخبار مهم استان در بعد ملی رسانه ای شود.

دستگاه های اجرایی با شورای اطلاع رسانی همکاری بیشتری داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگری از این نشست گفت: مواجه با بحران های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و جغرافیایی در استان، پراکندگی اطلاعات و دیدگاه های مختلف از مجاری متعدد داخلی و خارجی با هدف تشدد در افکار عمومی و خدشه دار بودن اعتماد برخی از مردم به دولت از مهمترین مسائل و مشکلات شورای اطلاع رسانی استان در سال قبل بود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج افزود: امیدواریم که در سال جاری دستگاه های اجرایی مثل سال های قبل با شورای اطلاع رسانی دولت همکاری کرده و در زمینه اطلاع رسانی شفاف و دقیق، موضوعات اولویت دار را مدنظر خود قرار دهند.

کلاه کج گفت: روحانیون ائمه جمعه و جماعت، رسانه ها، کانال ها و صفحات مجازی و روابط عمومی دستگاه های اجرایی از مهمترین ظرفیت های رسانه ای در استان خوزستان هستند که با همدلی و همرایی یکدیگر می توانند نقش مهمی را در فرایند اطلاع رسانی خدمات دولت مردمی آقای رییسی داشته باشند.

در ادامه محمدمهدی رحیمی مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور گفت: از مسئولان ادارات و دستگاه ها انتظار داریم که در انتقال خبر حساست نداشته و برای انعکاس اخبار با رسانه ها در ارتباط باشند.

گفتنی است در حال حاضر ۵۰۰ رسانه الکترونیکی و مکتوب در خوزستان فعالیت می کنند و از این حیث استان رتبه دوم کشور را دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha