۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85084387
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۹ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان شناسایی شدند

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85084387
۹ باشگاه ورزشی متخلف در گیلان شناسایی شدند

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۹ باشگاه ورزشی استان متخلف شناسایی شده و برای پلمب طی هفته جاری به اماکن نیروی انتظامی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان روز یکشنبه در پایان جلسه کمیته تخلفات باشگاه‌های ورزشی استان در رشت اظهار کرد: پس از بررسی شکایت‌های مختلف مردمی و مستندات تیم‌های بازرسی مصوب شد که ۹ باشگاه ورزشی به دلیل افزایش تعرفه، نگهداری و فروش مکمل‌های غیرقانونی و مواد نیروزا، رعایت نکردن شئونات اسلامی در باشگاه و نیز فضای مجازی خود، برای پلمپ به اماکن انتظامی معرفی می شوند.

جهانبخش آرمان افزود: همچنین باشگاه‌ها از انعکاس عکس و فیلم تمرینات بدون حجاب و خلاف عفت عمومی جامعه در فضای مجازی خودداری کنند وگرنه با آنها به طور قانونی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم همکاری یا ممانعت از ورود و بازرسی مامورین مجاز یا ناظرین فنی اداره کل ورزش و جوانان، افزایش تعرفه، تمدید نکردن به موقع پروانه باشگاه، عدم رعایت شعائر و شئون اسلامی به نحوی که اثرات منفی داشته باشد و آسیب جدی به حیثیت جامعه ورزشی وارد کند از جمله مهمترین تخلفات باشگاههاست که جرائمی چون لغو دائم پروانه و یا تعطیلی ۲ ماهه باشگاه‌ها را در پی خواهد داشت.

وی گفت: در این راستا نیز مردم و علاقمندان به ورزش می‌توانند شکایت خود را در زمینه تعرفه، عرضه و فروش و مصرف مکمل ها، داروهای نیروزا و بهداشت، عفاف و حجاب، اعتبار پروانه باشگاه‌ها به سامانه سامد، رسیدگی به شکایات، سایت www.۱۱۱.ir و یا تماس با شماره بازرسی یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: مردم همچنین می‌توانند برای رسیدگی به شکایات خود با واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل به شماره ۳۲۳۴۵۹۹۳ و امور باشگاه‌ها به شماره ۳۲۳۳۱۴۹۷ تماس بگیرند و یا به ادارات ورزش و جوانان شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

آرمان خاطرنشان کرد: تشکیل تیمهای بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستانها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای گیلان نیز آغاز شده و همچنین مسئولان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

پنجشنبه هفته گذشته نیز یکی از باشگاه‌های معروف در آموزش رشته‌ها رزمی و ایروبیک در استان گیلان و شهرستان رشت به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی از سوی ورزشکاران و مراجعه کنندگان پلمب و بسته شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha