۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85084030
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

صاحب نظران در خوزستان پیشنهادات خود را برای آبادانی استان به رئیس جمهور ارائه دهند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان از نخبگان و صاحب نظران استان درخواست کرد که نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود هر چه بیشتر شرایط استان به رئیس جمهور در سفری که به استان در اردیبهشت ماه خواهند داشت ارائه دهند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب امروز در نشست مجمع نمایندگان خوزستان در محل استانداری بیان کرد: از نخبگان، صاحب نظران و مردم استان دعوت می‌شود که طرح‌ها و پیشنهادات اساسی خود را جهت بهبود آینده استان، اشتغال جوانان و معیشت مردم ارائه کنند تا با همراهی یکدیگر قدمی بزرگ در جهت آبادانی هرچه بیشتر استان برداریم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همه تلاش ما این است که با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پروژه‌های بزرگ استان هم افزایی و تبادل نظر داشته باشیم تا بتوانیم آنچه که برای آسایش مردم لازم است را فراهم کنیم.

حسینی محراب با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان خوزستان بیان داشت: در این راستا مشورت‌های لازم با نمایندگان صورت گرفته؛ همچنین تأکید شد تا در این سفر به محورهایی اشاره شود که بیشتر در بهبود زندگی مردم نقش دارد.

وی وضعیت راه های در استان را مشکلی جدی دانست و افزود: مشکلات راه، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و وضعیت آب شرب در شرق، شمال شرق و جنوب غرب باید در سفر رئیس جمهور به استان مطرح گردد تا برای بهبود آن تصمیمات لازم گرفته شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: وضعیت فاضلاب اهواز و آب‌های سطحی که برای مردم در برخی نقاط شهر مشکل ایجاد کرده نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیران مربوطه در استان باشد.

رئیس جمهور در اردیبهشت ماه امسال دومین سفر استانی خود را با خوزستان خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha