۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85083600
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

نزاع دسته جمعی در غرب مازندران ۲ کشته و سه مجروح داشت

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 85083600
نزاع دسته جمعی در غرب مازندران ۲ کشته و سه مجروح داشت

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: نزاع دسته جمعی در منطقه عباس آباد در غرب استان مازندران ۲ کشته و سه مجروح داشت.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی بابایی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی ایجاد سه آتش سوزی عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیات امنای دفتر موقوفه عام "دانیال" در منطقه سلمانشهر و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی در کمترین زمان ممکن به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از ۶۰ نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله ور و اقدام به تخریب چهار دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

سرهنگ بابایی افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش به‌دلیل توجه نکردن برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت پنج نفر از این افراد شد.

وی اضافه کرد: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان در کمترین زمان به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن ۲ مصدوم این حادثه در مرکز درمانی خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد.

سرهنگ بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha