رژه روز ارتش در مشهد به صورت موتوری برگزار می شود

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: رژه روز ارتش امسال در مشهد به صورت موتوری و خودرویی است و به خاطر ماه مبارک رمضان رژه نیروهای پیاده حذف شده است.

امیر سرتیپ رضا آذریان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: رژه روز ارتش ۲۹ فروردین ماه کنونی در بلوار نماز برگزار خواهد شد و در صورت مساعد بودن هوا پرش چتربازان نیز انجام می شود.

وی با بیان این که پس از انقلاب عده‌ای شعار انحلال ارتش سر دادند ادامه داد: با تدبیر امام(ره) و نام‌گذاری روز ۲۹ فروردین، ارتش دوباره زنده و متولد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نقش ارتش فقط به مرزبانی محدود نمی‌شود و در فعالیتهای محرومیت زدایی و نیز حوادث غیرمترقبه همیشه به کمک هموطنان آمده است.

آذریان افزود: امروز ارتش در قدرت نظامی هم به خودکفایی رسیده است و هیچ وابستگی به دیگران نداریم و در مناسبتهای مختلف نیز امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز ارتش به نمایش درآمده است.

وی اضافه کرد: تمام تحرکات دشمنان و گروههای ضدانقلاب و تکفیری را دورتر از مرزها در رصد کامل داریم و اجازه نمی‌دهیم به مرزهای ما نزدیک شوند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نام‌گذاری کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha