آموزش فروش حرفه ای ویژه مدیران یکی از نیازهای اساسی مدیران و صاحبان کسب و کارها و سازمانهاست. در شرایط بحران اقتصادی، مدیران سازمان و صاحبان مشاغل باید بتوانند بدرستی با درک نیازهای بازار و مشتری، سازمان فروش خود را مدیریت و سازماندهی کنند.
چرا آموزش فروش برای مدیران مهم است؟
هدف نهایی هر سازمان سودآوری است و این مساله مهم در مرحله فروش تحقق می یابد. در بیشتر کسب و کارها واحد فروش بدون دانش روز کار میکند و نگاه بلندمدتی به این فرآیند وجود ندارد.
برای فروش به نسل امروز و بازار پرتلاطم آن باید به استراتژی های جدیدی مجهز شد و آموزش فروش منطبق با متد روز و نیازهای هماهنگ با بازار امروزی بسیار جایگاه مهمی دارد.
کوچینگ تیم فروش و تدوین استراتژی های فروش در جهت رسیدن به تارگت و اهداف سازمان یکی از توانمندیهای مهم و کلیدی مدیران امروزی است. شاید برخی مدیران، آموزش فروش را اولویت خود ندانند و تاکید آنها بیشتر بر رهبری و نظارت کلی بر سازمان و بخشهای مختلف آن باشد. اما شرایط رقابت در بازارهای امروز ایجاب می کند تا مدیران نیز جنبه های رهبری و کوچینگ و تدوین استراتژی تیم فروش را فرا بگیرند.
دکتر یحیی علوی، مدرس و سخنران بین المللی در حوزه آموزش فروش و تربیت بیش از ۳۰۰ هزار دانشجو طی ۱۴ سال و برگزاری دوره های تخصصی فروش نظیر: مدیریت و مهندسی فروش، فروشندگی حرفه ای، خودفروشی و هوش خیابانی، مذاکره و زبان بدن، برای اولین بار در ایران دوره ای تخصصی با عنوان کوچینگ استراتژیهای مدیریت فروش ویژه مدیران برگزار می کند.
دستاوردهای دوره کوچینگ استراتژیهای مدیریت فروش:
- تربیت مدیر فروش حرفهای
- نحوه بودجه بندی سالانه
- نحوه بستن KPI برای تیم فروش
- تارگت گذاری ماهانه و سالانه برای سازمان و تیم فروش
- کمپین گذاری
- مشتری سازی دیوانهوار
- محاسبات تعداد تماس، تعداد ویزیت و … به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
- تیم سازی و استخدام فروشنده
- رفتار حرفهای فروشندهها
- طبقهبندی مشتریان و استراتژی ویزیت، تماس و فروش به آنها
- آموزش لایف استایل، اتیکت، رفتار فروشنده، سرپرست و مدیران فروش
- محتوای متناسب با نیازها و سوالات افراد حاضر در دوره
دوره کوچینگ استراتژیهای مدیریت فروش برای چه کسانی مفید است؟
- مدیرانی که میخواهند مدیر فروشهای حرفهای تربیت کنند.
- سرپرستان فروش که میخواهند به مدیر فروش حرفهای تبدیل شوند و نیروهایی زیر مجموعه خود دارند.
- مدیران فروشی که چالشهای قیمت، تارگت گذاری و بودجه بندی سالانه دارند.
- مدیران فروشی که قصد یادگیری انواع KPI و کمپینهای فروش حرفهای دارند.
- مدیران عاملی که سیاستگذار اصلی سازمان برای استراتژیهای کلان سازمان و فروش میباشند.
ثبت نام در دوره کوچینگ استراتژی های فروش:
مدرسه کسب و کار آیا برگزارکننده این این دوره تخصصی می باشد که متشکل از چهار دورهی اصلی است و هر مدیرعامل، مدیر فروش و فروشندهی حرفهای برای ارتقاء کسب و کار و پیشرفت در جایگاه شغلی به آن نیاز دارد.
- مدیریت و مهندسی فروش
- فروشندگی و نهایی سازی
- خود فروش و هوش خیابانی
- مذاکره با غولها
برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره کوچینگ استراتژی های فروش می توانید با مراجعه به وب سایت مدرسه کسب و کار آیا به نشانی https://ayabs.com و تماس با مشاوران آموزش اقدام نمایید.
*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.
نظر شما