۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85083426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: دستگاه های خدماتی استان برای رفع گلایه‌های مردم بیشتر تلاش کنند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: عمده گلایمندی ها و ناراحتی مردم استان در بخش های آب و فاضلاب، آب شرب، خدمات شهرداری‌ها، مسکن، تسهیلات بانکی و حمل و نقل است که باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات در این بخش ها با تلاش بیشتری انجام گیرد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان ، علی اکبر حسینی محراب امروز در نشست شورای مسکن استان بیان کرد: مدیران استان باید به صورت انقلابی عمل کنند و همواره در صحنه خدمت رسانی به مردم باشند و مشکلات را از نزدیک رصد و برای حل آن‌ها تلاش کنند.
وی افزود: براساس بررسی‌های انجام‌شده عمده نارضایتی و ناراحتی مردم در خوزستان در بخش های آب و فاضلاب، آب شرب، خدمات شهرداری‌ها، مسکن، تسهیلات بانکی و حمل و نقل است که باید برای بهبود شرایط در این بخش ها اقدامات مهم و فوری انجام شود.

حسینی محراب اظهار داشت: خوزستان باید در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جلودار و میدان‌دار کشور باشد، هر کس که مانع اجرای این طرح باشد باید از میدان کار بیرون شود ، همه مدیران استان باید جلودار این طرح باشند تا شاهد تسریع در روند اجرای نهضت مسکن در استان باشیم.
وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید به عنوان یک پروژه صد درصد بدون اشکال اجرایی شود و نباید اجازه دهیم انباشت عدم تصمیم‌گیری‌ها باعث شود تا چنین طرحی برای مردم محقق نشود.
استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها و جوانان بحث مسکن است، گفت: این دغدغه باعث شده تا سن ازدواج بالا رود ، باید تلاش شود تا این دغدعه مرتفع گردد.

طرح نهضت ملی مسکن توسط مجلس در دولت سیزدهم به تصویب رسید و در این طرح تاکنون ۲۸ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha