۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85083269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج و ۱۵۰ اتفاق مبارک در کارنامه این سازمان در سال ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در این پیام نوشت: سلام بر اصحاب اوج و جبهه هنری رسانه‌ای انقلاب اسلامی حفظهم الله تعالی؛ ۱۵۰ اتفاق مبارک در کارنامه اوج در سال ۱۴۰۱ را تصفحی نمودم و گزارش فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی و سریال و دیوارنگاره و مستند و نمایش میدانی و نمایش صحنه‌ای و شب شعر و نماهنگ و کنسرت - نمایش و پویش و مراسم و فیلم کوتاه را مطالعه کردم و لذت بردم و شکر خدا کردم. عالی بود و عالی؛ دست مریزاد و خدا قوت عزیزان دلم

در ادامه این پیام آمده است: روی ماهتون را می‌بوسم و مفتخرم به وجود و هنر شما؛ هنری که با جهاد و مقاومت پیوند دادید. توفیق دیدن برخی کارهایتان را داشتم به‌ویژه نمایش‌های میدانی که در سال گذشته ۷۰۰ هزار مخاطب داشت.

خسروپناه در پایان این پیام نوشت: همواره دعاگوی جهادگران اوج هستم؛ برای اخلاص و صفا و ولایت‌مداری بیش از پیش آن‌ها. به تک تک سرورانم ارادت می‌ورزم به‌ویژه برادر گلم احسان آقا حسنی.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha