۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85083247
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اینجا شهرکرد است، دمای فروردین پنج درجه زیر صفر

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبر: 85083247
اینجا شهرکرد است، دمای فروردین پنج درجه زیر صفر

شهرکرد- ایرنا- در حالی که برخی از مناطق جنوبی کشور دمای هوا تا ۲۵ درجه بالای صفر را در روز شنبه تجربه می‌کنند، دمای هوای مرکز چهارمحال و بختیاری در ۲۶ فروردین‌ماه ،منفی پنج درجه در صبح ثبت شد.

به گزارش ایرنا، وجود این سرمای فروردین باعث شد که جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که باغداران استان از ساعت ۱۲ جمعه شب تا ۶ صبح شنبه ۲۶ فروردین‌ماه با کاهش دما تا سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر مواجه شوند.

بخش بعدی این اطلاعیه می‌افزاید: باغداران چهارمحال و بختیاری با حضور همگانی در باغات و ایجاد مه‌دود، محصول باغ خود را از خطر سرمازدگی نجات دهند.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دمای شهرکرد در صبح روز شنبه پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد، تصریح کرد: بر اساس آن شهرکرد سردترین ایستگاه استان و ایستگاه مراکز استانها اعلام شد.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برای روزهای آینده دمای هوا روند افزایشی به خود می‌گیرد.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه رگبار خفیف باران و روند افزایشی دما برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته نوروزی، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود و برای روز جمعه نیز نیز بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha