اسماعیلی: عماد افروغ همه دوران زندگی خود را وقف فهم مشکلات جامعه ایرانی کرد

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عماد افروغ اندیشمند دلسوز و متعهدی بود که همه دوران زندگی خود را وقف فهم مشکلات جامعه ایرانی و ارائه راه حل‌های دلسوزانه برای اعتلای کشور کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در پیامی درگذشت عماد افروغ نویسنده و عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت استاد فقید جناب آقای دکتر عماد افروغ را دریافت کردم. دکتر افروغ اندیشمند دلسوز و متعهدی بود که تمام دوران زندگی خود را وقف فهم مشکلات جامعه ایرانی و ارائه راه حل های دلسوزانه برای اعتلای کشور کرد.»

اسماعیلی اظهارداشت: «اینجانب فقدان این مرد روشن ضمیر را که ارادت راسخ عملی و نظری‌اش به پیشوای عدالت امیر مومنان علی(ع) زبانزد بود و در شب قدر و در مطلع فجر به دیدار حق شتافت را به خانواده معزز، جامعه علمی و همه دوستداران و شاگردانش تسلیت عرض می‌کنم و در این ایام نورانی و رحمت، آمرزش و رضوان الهی و همنشینی با اولیا، صلحا و شهدا را برای وی آرزومندم.»

عماد افروغ، نویسنده، جامعه‌شناس، رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی کشور بامداد امروز جمعه ۲۵ فروردین در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha