۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85082516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت حیدریه: روز جهانی قدس مصداق تولی و تبری است

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: روز جهانی قدس یک موضوع صرفا سیاسی نیست بلکه مسئله دینی و اعتقادی و مصداق تولی و تبری و حتی رمی جمرات است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تربت‌حیدریه افزود: مفهوم تولی و تبری یعنی دوستی با دوستداران خداوند و دشمنی با دشمنان خدا و مسلمانان و در راس آن رژیم صهیونیستی است.


وی اظهار کرد: نباید تصور شود رمی جمرات محدود به آیین حج است بلکه مصداق کنونی آن مبارزه با رژیم پوشالی صهیونیستی می‌باشد.


معلمی در ادامه خطبه های نماز جمعه ضمن تقدیر از آنچه که حضور پررنگ مردم تربت‌حیدریه در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس نامید، گفت: امروز مسئله فلسطین و قدس محدود به یک جغرافیای سیاسی خاص نیست بلکه گستره آن جهان اسلام را شامل می‌شود.


وی تصریح کرد: در پی تحولات منطقه و قدرت گیری جمهوری اسلامی رگ‌ها و شریان‌ حیاتی رژیم جعلی صهیونیستی بریده شده و این غده سرطانی به زباله دان تاریخ خواهد رفت.


امام جمعه تربت حیدریه در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و از دولت و مجلس خواست در مهار و کاهش تورم همکاری مضاعف کرده و تلاش بیشتری به خرج دهند.

معلمی گفت: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و تلاش دولت در این زمینه شاهد افزایش قیمت برخی مایحتاج مردم هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha